17.10.2009

Dagens klæder 17/10-09 - Trine















T-shirt fra weekday, vintage vest, bukser fra bik bok og nye støvler fra h&m

I denne weekend har jeg besøg af mine søskende. De bor normalt i sønderjylland i en lille by sammen med mine forældre, så de synes det er rigtig spændende at komme over at besøge deres storesøster i sådan en stor by (:
I dag har vi været nede i byen og kigge i butikker og jeg fik da også købt en lille ting. Eller det vil sige at min kæreste faktisk var så sød at købe den til mig, det var dejligt (:
I går købte jeg nogle støvler fra h&m som jeg længe har spekuleret på om jeg skulle købe. Og i går da jeg var dernede så jeg at der kun var et par tilbage, lige min størrelse, og så kom de med hjem (:
Billeder af de nye køb ligger jeg ind lidt senere.
God weekend til jer alle!
- Trine

2 kommentarer: