03.11.2009

Dagens 03/11-09- Trine


Dagens klæder og smykkker (;
Bluse fra Gina Tricot, Nederdel fra h&m, støvler fra Defeeter og halskæde fra h&m's herreafdeling som jeg har købt i dag. (:
Smykker; ringe fra h&m og Glitter, armbånd købt i Sverige og de andre armbånd har min mor selv lavet. Beklager hvis de ikke ses så godt, men det er et peacetegn på den ene og en stjerne på den anden.
Om lidt kommer min veninde som jeg ikke har set i noget tid. Det glæder jeg mig til. Ha' en rigtig god aften.
- Trine

4 kommentarer:

  1. Nice halskæde! Måske skulle jeg overveje at liste ind i herreafdelingen næste gang jeg er i H&M :).

    SvarSlet
  2. SV: Tusen takk :) Beltene er fra h&m.

    Kult antrekk!

    SvarSlet
  3. Ja synes også den er rigtig fed og det var faktisk fordi jeg kiggede efter noget til min kæreste og så så jeg den. Det er nok heller ikke sidste gang jeg går derind (;

    Mange tak mari (;
    - Trine

    SvarSlet
  4. Super lækre klæder - Go' stil :)

    www.miss-michellemarie.blogspot.com

    SvarSlet