04.11.2009

Ny hårfarve


Ville bare lige vise jer min nye hårfarve. Har fået farvet det nogle toner mørkere og synes det er blevet fint (: farver det bare selv, synes det er det mest økonomiske og skal alligevel have en helfarve hver gang så det er jo ikke så risikabelt (; I morgen skal jeg have klippet spidserne, det glæder jeg mig til for de er ved at være ret slidte. Er nok ikke blevet klippet i et halvt år, hvis ikke det er længere siden, så trænger rigtig meget til det! hehe. God aften.
- Trine

3 kommentarer:

  1. hvor er det blevet fint musse :)
    hvor skal du klippes henne?

    SvarSlet
  2. Tak for det min pige(: Her overfor hvor vi bor, det ser ud til at være et fint sted, så nu prøver jeg det (; ellers må jeg vælge et andet sted næste gang. Musse (;? haha

    SvarSlet
  3. okay, bliver spændende :)
    haha du er da en musse..

    SvarSlet