25.12.2009

Dagens- I nye klæder










Glædelig bagjul alle sammen(: Håber at i havde en god juleaften og at i fik nogle gode gaver, det gjorde jeg i hvertfald. Jeg har 4 af mine nye ting på i dag, nemlig wedges, skjorte, vesten og ringen. I skal nok få billeder af de andre ting efter jul. Men har fået en del tøj og parfume og lidt til lejligheden så det er dejligt (: Lige nu er jeg hos min kærestes familie og vi skal have julemad igen om lidt, lækkert!
Jeg kommer nok ikke til at ligge så mange indlæg ind udover dagens før efter jul, det håber jeg at i forstår (:
Rigtig god aften.
-Trine

Skjorte; Rude, Vest og leggins; Bik Bok, Wedges; Duffy, hat; h&m, ring; Gina Tricot

3 kommentarer:

  1. Those wedges are gooooorrrrgeous!

    SvarSlet
  2. HI, THANKS YOU SO MUCH FOR FOLLOW ME,AND HE HAS REALLY A NICE STYLE... SO YOU, WILL FOLLOW YOU AND PUT YOU ON MY BLOG LIST SO YOU CAN GET A BIT FAMOUS IN SWITZERLAND, ITS OK? AND BY THE WAY,VERY NICE LANGUAGE...

    SvarSlet
  3. Yes of course, that would be so nice (; And thank you so much
    -Trine

    SvarSlet