18.12.2009

Dagens


Faux Fur: h&m  Læderleggins: Blond  Strik: h&m Blazer: h&m  Støvler: Defeeter

Dagen i dag har været lidt stressende. Da jeg fik fri fra arbejde skulle jeg hurtigt hjem og pakke mine ting og ud af døren igen og hurtigt ned til toget. Det var svært at skynde sig pga al den sne, men jeg nåede da derned. Da jeg kom derned var der lang kø ved billetautomaten, men fordi toget var forsinket nåede jeg det og mødte nogle søde fyre i toget som jeg har festet lidt med engang i mellem og de gav mig et lift helt hjem, det var dejligt! I morgen står den bare på familiehygge og fødselsdagsfest for min lillebror. Håber i får en rigtig god wekend.
- Trine

3 kommentarer:

  1. Looking good, Trine!:) Du er pen!

    SvarSlet
  2. Hej Stian! Mange tak, hvor er du sød (:
    - Trine

    SvarSlet
  3. Rigtig pænt sat sammen. men det blik, det skal du altså virkelig gøre noget ved :)

    - Sofie H.

    SvarSlet