27.01.2010

Blogleg

Tanja fra Tanna's Closet har tagget mig i en blogleg igen og jeg deltager altid gerne :)
  • Blomst? Jeg har mange orkideer og så elsker jeg røde og hvide roser
  • Mad? Min livret er mexicanske pandekager med fyld og generelt er jeg meget glad for mad. Man kan i hvertfald ikke kalde mig kræsen ;) Desuden har jeg en MEGET sød tand!
  • Bøger? Der var et tidspunkt hvor jeg læste en del bøger, men for tiden læser jeg ikke rigtig, lidt ærgeligt for kan egentlig så godt lide det, men det bliver mest til bloglæsning ;)
  • Tøj? Besat ville nok være det rette ord, haha, og indimellem tænker jeg på om jeg er shopaholic, men alligevel har jeg for det meste min samvittighed med mig når jeg shopper.
  • Sko?Min mor kalder mig skonarkoman. Jeg har altid ejet frygtelig mange sko, alt for mange! Dem kan man bare ikke få for mange af ;) mine ynglingssko lige nu er mine støvler fra h&m og mine wedges.
  • Bagværk? Helt sikket chokolade! og så elsker jeg brunsviger :)
  • Grøntsag? Jeg elsker grøntsager og spiser det hver eneste dag, kan slet ikke undvære det. I en salat kan jeg bedst lide majs, agurk og peber og hvis det er kogte er jeg mest til broccoli.
  • Frugt? Jeg elsker melon, ananas og vindruer og selvom jeg ikke lever op til 6 om dagen spiser jeg i hvertfald 2-3 stykker hver dag, hvis ikke mere.
  • Film? Jeg kan godt lide tøsefilm, men elsker også en god thriller! engang elskede jeg gysere, men det tør jeg slet ikke se mere.haha
  • Te eller kaffe? Det må blive te.
  • Ugeblad? Da jeg boede hjemme holdt vi altid Se&Hør men nu køber jeg faktisk aldrig ugeblade.
  • Strand-, ski eller storbyferie? Lige nu ville jeg vælge solskinsferie fordi jeg er træt af kulden herhjemme, men kan godt lide at stå på ski og ja en storbyferie siger man vel heller aldrig nej til. Ville SÅ gerne til New York!
  • Øl eller vin? Jeg hader øl og hvis jeg skal drikke vin skal den helst være sød.
  • Sport? Jeg har gået til fodbold en del år og da jeg var yngre dyrkede jeg faktisk ret meget sport. Lige nu laver jeg INTET, men ville rigtig gerne så melder mig snart ind i et motionscenter. Hvis jeg bare kunne tage mig sammen ville jeg gerne løbe, men det er simpelthen for svært i denne kulde.
Jeg tagger Line fra Modezation og SisseogLasse

-Trine

Ingen kommentarer:

Send en kommentar