20.01.2010

Dagens 2001 + Nyt køb



I dag har jeg været i skole og da jeg kom hjem tog min kæreste og jeg ud i Bazar Fyn. Synes der var mange spændende ting der inde. Vi fik købt lidt forskellige tørrede frugter og nogle lækre nødder med chokolade som man normalt ikke kan købe andre steder. Da vi gik rundt derinde synes jeg det føltes som at være i et helt andet land, det minder mig utrolig meget om den bazar jeg var inde i i Tyrkiet da vi var på studietur i gymnasiet. Den eneste forskel var at mændende ikke var helt så nærgående her, haha.
Det et er i hvertfald ikke sidste gang jeg skal derud, kunne godt tænke mig at have min familie med en dag.


Lige ved siden af bazaren ligger der en genbrug så der var vi også inde og jeg gjorde en masse gode kup, blandt andet en transparent skjorte, en rød blazer og et par ting mere, men skal nok vise det en af dagene. Tasken på billedet er ny, købte den i h&m og er allerede rigtig glad for den!
-Trine

Leggins; bik bok  Strik; Gina Tricot  Pels; bik bok  Jakke; ichi  wedges; Duffy  Smykker; diy

5 kommentarer:

  1. hvor er din peace-halskæde fra? har selv en der er ret stor, min din har en passende størrelse :)

    - Lola.

    SvarSlet
  2. Hej Lola.. Jeg har faktisk købt den da jeg var på ferie oppe i landet et sted til 25 kr. Men tror man kan købe billige vedhæng på nettet. Prøv at søg under det på google :)
    -Trine

    SvarSlet
  3. You look gorgeous such a fab outfit I love everything xoxo

    SvarSlet
  4. thankyou so much for following. wow, i really love this outfit. the headband, the leggings, the cross...

    fashionstolemyheart.blogspot.com

    SvarSlet
  5. Tess Stam; Thank you for your sweet comment :)

    SvarSlet