26.01.2010

Dagens 2601


Håber at i alle har haft en dejlig dag. Synes ikke jeg er helt på toppen, har haft ondt i halsen siden weekenden og nu har jeg smittet min kæreste, så nu kan vi rigtig ynke sammen ;) Glæder mig til at smide mig på sofaen om lidt til en forhåbentlig god og spændende håndboldkamp! Ser frem til fredag hvor jeg får besøg af Line, vi har ikke set hinanden i noget tid så det bliver bare rigtig hyggeligt. Vi aftalte før jul at i det nye år skulle vi ses noget mere, det glæder jeg mig til :)
God aften og god kamp til jer der også skal se håndbol. Kom så Danmark!!! ;)
-Trine

Jeans; Cheap Monday, Sweat; Vintage Halskæde; h&m Wedges; duffy

4 kommentarer:

  1. Ej dit hår er noget så flot !

    SvarSlet
  2. Lækker sweater og halskæde!

    SvarSlet
  3. Mange tak, jeg har købt den i genbrug for 10 kr, haha, det er lidt vildt :)

    SvarSlet