06.01.2010

Dagens 6/1-10


I dag har jeg ikke lavet det store. Efter arbejde handlede min kæreste og jeg lidt ind( er lige på vej ud af døren her) og da vi kom hjem lavede vi aftensmad og nu ligger vi begge her på sofaen og flader ud. Kan mærke at jeg snart har brug for at dyrke noget sport. Mit nytårsfortsæt må være at blive noget mere aktiv (; har i et nytårsfortsæt?
Jeg glæder mig til weekenden for fredag skal jeg ind og se Avatar, har bare hørt at den skulle være SÅ god! og lørdag har vi julefrokost på mit arbejde, så nu må det gerne snart blive weekend! Rigtig god aften til jer alle. -Trine

4 kommentarer:

  1. i wear my vest also on my jacket!!
    really nice!!!

    SvarSlet
  2. du ser så bra ut! den tee'en fra cheap monday har jeg også liggende en eller annen plass!

    SvarSlet
  3. so cute - love your style! its a little like mine :)

    ♥ Hannah

    ((LONDON--ROSE.BLOGSPOT.COM))

    xx

    SvarSlet
  4. Amber; yes I think it looks nice to (;

    Stian; mange tak for din søde kommentar og ja det er det nemlig. elsker Cheap Monday!

    Hannah; thanks a lot ,yes maybe a little bit(;hehe

    SvarSlet