08.01.2010

Fredag


I dag har min kæreste og jeg været ude at shoppe lidt, og fik da også købt lidt som jeg nok skal vise jer (: Da vi kom hjem bestilte vi pizza og så x-factor, rigtig hyggeligt. Men neeej hvor er der mange dårlige til de auditions, bliver simpelthen så pinlig indimellem at jeg slet ikke kan holde ud at kigge, men må sidde med hånden for øjnene. Kan ikke fatte at folk ikke selv kan se at de bare ikke har talent. Måske er det bare fordi jeg aldrig selv ville stille op i tv. Synes dog at der også er mange som virkelig har x-factor og kan få helt gåsehud når de begynder at synge! Håber at i alle får en dejlig weekend.
-Trine

Skjorte; rude  Vest; bik bok,  Leggins; Blond  Blazer; h&m  Wedges; Duffy

3 kommentarer:

  1. Elsker den tærnet skjorte! Skal virkelig finde mig sådan en.. og må jeg være så fræk at spørge hvor du har købt dine wedges og hvor meget du gav? :)

    SvarSlet
  2. Ja er også super glad for den og man kan jo få mange forskellige slags (: ja da, selvfølgelig, jeg fik dem faktisk i julegave men de har kostet 400 kr og skal nok lige finde ud af hvad butikken hedder, mener det var skoringen, men vender lige tilbage en af dagene når jeg har fundet ud af det.
    -Trine

    SvarSlet
  3. really cute combination! love the fur and plaid together!

    SvarSlet