28.02.2010

GORGEOUS GALA

Der skal ikke herske nogen tvivl om at jeg virkelig finder stor inspiration i Gala fra Inside Am-lul's Closet
Jeg synes at hun har en fantastisk stil. Hendes outfits indeholder altid en masse fede detaljer. Og så er hun jo gudesmuk! 
Håber at i alle har haft en god weekend, det har jeg i hvertfald. I går var jeg i byen med Line, det var en rigtig sjov aften.Vi var først hjemme kl. 7 i morges så vi har bare været helt færdige i dag og har bare fladet ud på sofaen :) Nu vil jeg glæde mig til at min kæreste kommer hjem med pizza om lidt, lige hvad jeg kunne have ovenpå de dumme tømmermænd!
-Trine


3 kommentarer:

  1. hej trine (; jeg ville gerne lave et indlæg om dig på min blog.. så kunne jeg måske be om din Email? så kunne jeg sende spørgsmål og du kun svare hvis du gider (:
    knus Cecilie fra redlips.

    her er min mail. så bare skriv dertil (:
    Cecilierm14@gmail.com

    SvarSlet
  2. Hej Cecilie.. Ja, det vil jeg da gerne :)
    jeg sender lige en mail til dig.
    -Trine

    SvarSlet