27.06.2010

FESTIVAL OUTFITS

                                         Fredag                                                             Lørdag

Har haft en fantastisk festivalweekend med nogle dejlige mennesker. Nephew sluttede festivalen af i går aftes og hvor er de bare fantastiske, de kan virkelig få stemningen frem. Et andet band som jeg er blevet helt vild med er dúné. De spillede fredag aften og jeg var helt oppe at køre i flere timer efter. Tror de er mit nye yndlingsband! ;-)
I dag har dagen bare gået med at komme hjem til Odense igen og at læse til eksamen, nej hvor jeg glæder mig til sommerferie på onsdag! Så kan der endelig blive tid til at blogge igen. God aften til jer alle. Er snart tilbage.
-Trine

fredag; Shorts; vintage  T-shirt , jakke og hårbånd; h&m  Bælte; punkshop  Sko; my favorites  Smykker; fashionology, h&m,  
lørdag; Kjole; zara  Jakke; vintage  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar