14.09.2010

URBAN OUTFITTERS

En masse lækre items fra Urban Outfitters som jeg godt gad eje. Musthaves for denne vinter er for mig kjoler, boots, striktrøjer og bluser med bare skuldre. Ejer godt nok allerede et par kjoler med bare skuldre, men er bare SÅ forelsket i den trend  ;-) Vil bare have det HELE for tiden og har absolut ingen penge. Det har indtil nu været en virkelig dårlig uge. I dag var jeg ved tandlægen fordi jeg havde mega tandpine og fik lavet et hul, taget røngten osv og kom fucking af med 1800 kr!!! Heldigvis har jeg en dejlig familie som hjælper mig og betaler regningen, hvad skulle jeg dog gøre uden dem! Ser bare frem til weekenden nu hvor jeg får besøg af en dejlig veninde fra København :-)
Har i nogle musthaves for denne vinter?
-Trine

Ingen kommentarer:

Send en kommentar