20.09.2010

NEW IN

Købte disse to ting da jeg var nede i byen i fredags, selvom jeg ikke måtte. Men synes virkelig jeg manglede en varm bluse og den her er så fin :-) Bukserne har jeg ledt efter i længe og selvom de har været på markedet i noget tid skulle de bare med hjem. Det tyder på at mønstertrenden i den grad fortsætter og indtil videre er de her de pæneste mønsterbukser jeg har set, haha. Nu ejer jeg da også kun tre stykker tøj med det her mønster. Men hva pokker ;-)  Rigtig god aften alle sammen
-Trine

3 kommentarer:

  1. Jeg er vild med begge dele. Hvad kostede bukserne? Og hvor har du været så heldig at finde dem? :-)

    Karoline // www.sofieogkaroline.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Karoline; Bukserne er fra h&m i Odense og blusen fra gina tricot :-)

    SvarSlet
  3. Okay, tusind tak :-) Jeg er desværre ikke stødt på bukserne endnu.

    SvarSlet